ÄNTLIGEN!

Hallåååå, eftersom jag har opererat mig för två  veckor sen så har jag inte fått rida på 2 veckor.. men idag fick jag börja igen ! :D :D :D

Lotta (hon som ägde honom innan) har ridit honom nu dessa 2 veckor :)
Idag kändes han faktiskt riktigt fin, jag kunde inte rida så jätte hårt eftersom jag inte har så mkt ork nu när jag är opererad, men det går snabbt att jobba upp ;)
Red mycket skolor idag, och mycket gallop arbete !
Han kändes lite stel i sidorna, men efter ett tag när han var uppvärmd så va han rusktigt fin!

Imorgon funderar jag på om jag ska rida ut en sväng och gallopera av honom lite och köra lite kondis träning eller om jag ska hoppa :D Får se hur jag gör... :)

Aja hörs imorgon!
Fortsätt kommentera, mycket roligare att blogga då!! :)

Är det något ni saknar i bloggen ? Något ni vill se mer av? :)

Puss och kram ! <3 /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0