HEYY!

HEEEYY! sorry för dålig uppdatering idag ! :(
nejmen sofiaaaa håller på att fixa min header!! :D hon e sååååå snäll! puss på henne ! <3

ne men tänkte berätta lite om igår och idag !

Igår: Red jag ju för ludde, kom till stallet runt 3 mockade, sen hjälpte jag linnea att fixa iordning sin ponny !
Sen började jag borsta och linda ellisoooon :D
På träningen gick det super bra !!
Ludde är verkligen så himla duktig och säger så bra och nyttiga saker ! :D
så det gick super !!

Idag: Vilade han..
jag hjälpte lollo att fixa hennes 4 hästar , skrittade fram alla och travade av alla :)

Just nu sitter jag och pluggar grönt kort.. går sådär hahah nejdå det går bra ! x)

Imorrn ska jag, lotta och emelie rida ut och gallopera i snööön :D ska bli sååå mysigt och kul!! haha fast kallt ! ;P

aja , hörs imorrn !

PUSS och KRAM rebecca

Kommentarer
Postat av: Rebecka

gud så mysigt att komma ut och galoppera lite :D Måste verkligen komma och hälsa på snart! <3

2011-02-11 @ 23:34:24
URL: http://bjorkendal.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaa gud ja ! absolut ! bara att säga till ! saknar er så ! hör av dig snart !!! <3

2011-02-15 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0