2318

Hey!
Idag gick det toppen bra, verkligen jääätte bra !!
Pappa tog med kameran så han fotade lite, han ska hjälpa mig med bilderna sen så ni får se !;)
Ibland hatar jag mac-datorer...
Är det nån som har en macbook??
Det går typ inte att ladda upp bilder :OOO
Jag gjorde mest sidvärdsrörelser och övergångar idag ! :)
En jätte bra övning som jag gjorde på ludde-lektionen i torsdags.
Man galloperar gör 1/2 Volt (från ena långsidan till den andra) bryter av till trav, ökar och sedan minskar traven, skänkelvikning till medellinjen och sedan öppna ut till kortsidan, sedan fattar man gallop igen och gör samma sak igen! Den är verkligen superbra! han blir jäääätte uppmärksam !
Aja, nu ska jag sova !
PUSSS ! /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0