Tjenare Mannen!

Tjeeeenare mannen !
Allt bra med er?
Igår var jag ju som sagt på clinic med ludde, emelie, elinore och, lotta och ella ! =)
Det va sjukt kul!! =)
Eftersom jag inte skulle rida så hjälpte jag dom andra :D
Det började med att jag åkte ut till Sjövillan och mockade och borstade lerponnyn!
Sen blev det lite brottom, men vi lastade alla pållar fort sen åkte vi mot Gladö Ridskola.
När vi kommit dit var det frissering! :D
alla blev jätte fina i håret ! :D
Sen red dom, och ludde hade clinicen.
Sen åkte vi hem typ :)
Aja en toppendag iaf!

Idag ska jag förhoppningsvis få min nya sadel!
En svart rösli-sadel, najsnajs! =)
Åker ut om ca 1 timme och rider på den lilla busen! =)

Hörs senare ikväll!
PUSS ! /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0