Tjeeeeeeeeenare!!

Red lektion idag för ludde!!!!! Det gick helt sjuuuuukt bra!!!
Vi började med att kolla om han lyssnade på mig, det gjorde han helt okej...
Men efter ett tag så lyssnade han verkligen på mig!!
Vi red på 20x40 bana, alltså  var jag tvungen att skära av en del av ridhuset.
Jag red rätt upp på medellinjen gjorde 8 metersvolt åt vänster, sedan till höger. sedan ökade jag traven sista delen av medellinjen. efter det bröt jag av till skritt.
Efter några gånger så gjorde jag övningen i gallopp, men då med enkla byten mellan volterna.
Det gick skitbra!!!

Nu är det inte lång tid kvar tills vi ska bestämma oss om vi ska köpa ellison eller inte... bara tio dagar...

Vad tycker ni kära bloggläsare? Ska vi ha en liten frågestund? Skriv en liten kommentar om ni tycker att jag ska ha det!!

PUSSSS!!!/rebecca

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha det :) varifrån är schabraket som är på bilderna i headern? :)

2011-04-22 @ 22:55:29
URL: http://iamequestrian.blogg.se/
Postat av: Svar : ok! då har jag der inom kort :-) det är ett schockmöhle avvaktan :-) kram

2011-04-23 @ 18:38:14
Postat av: Anonym

*schabrak

2011-04-23 @ 18:39:15
Postat av: Anonym

*schabrak

2011-04-23 @ 18:41:07
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-04-23 @ 18:52:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Amandiix

veckans blogg, ta chansen!

Kramis :)

2011-04-23 @ 19:36:31
URL: http://amandiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0