Fredag 8 April

Hej!
Tänkte berätta lite om igår + idag!
Igår när jag kom till stallet såg vi att ellison hade tappat sin ena framsko.. -.-, jag som igentligen skulle rida lektion fick alltså inte göra det... :(
Nejmen vi ringde till min hovslagare, linus, han sa att han kunde komma klockan 3 nästa dag, så det blev superbra!!
Skrittade lite på ellison i ridhuset bara det känndes bra!
Idag: Kom till stallet, ryktade ellison och allt detdär haha!
Nejmen sen skrittade jag och ella ut till ''lillstugan'' :O Hahah!
Sen gick vi in i ridhuset, red där i ca 20 min, men det dammade så mkt så vi gick till utebanan istället!
Det gick faktiskt gaaalet bra idag!!!

Hmm.. funderar på att ha en FRÅGESTUND, vad tycker ni??


Hörs imorgon!!
PUSS!  <3/rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0