Dagens ridpass Onsdag 6 april

Hallå där alla kääära bloggläsare! :D
Idag åkte jag ut till stallet ungefär klockan fem!!
Träffade åsa där!
När jag kom fram skyndade jag mig att fixa iordning Ellison, Ella ville följa med för jag skulle skritta ut och rida i paddocken!
Så lilla Ella fixade iordning sin delle och sen red vi iväg! =)
Skrittade bort till busshålplatsen och snackade ganska mkt!
Sen red vi tillbaka till Paddocken!
Övade mycket på gallopen idag, men även mycket på skritten!
Att variera gallopsprången från kort till långa osv.
I skritten övade jag mycket på att få honom att sktitta lite mer samlat (lite mera dressyrskritt) eftersom han gärna ökar på skritten och rinner iväg!
Men sen gick det bra!
När jag & Ella hade ridit i ca 40 min skrittade vi ut igen!
Denna gång utforskade vi lite mera hahaha fysjutton va kul det va!!
Vi hittade ett sjuuuukt läskigt litet hur som det stod ''lillstugan'' på hahah!
Vi blev aaaasrädda! :O
Måste sova
Kyss!/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0